Každý krok se počítá - chůze a zase chůze

Chůze je nejpřirozenější pohyb a i přesto má blahodární účinky pro celý organizmus. Jaké to jsou?

Jak se stravovalo 8 nejstarších lidí na planetě?

Klobása, slanina a vajíčka, i takový byl jídelníček lidí, kteří překročili stovku.

Vše kolem roušek

Jak si roušku vyrobit i bez šití a správně s ní manipulovat.

Spánek jako superschopnost a prostředek k dlouhověkosti (video)

Když spíte denně kolem 5 hodin a méně, tak máte o 50 % vyšší šanci, že budete obézní. Taky budete kromě únavy méně kreativní, podráždění a váš imunitní systém dostane zabrat.

Dlouhověkost není v genech, ukázal výzkum rodokmenů 86 milionů lidí

Nejnovější studie ukazuje, že geny ovlivňují dlouhověkost jenom ze 16 %.

Proč stárneme a dá se to zvrátit? (video)

Jak se liší nemoc od stárnutí? V podstatě jenom úhlem pohledu.

Introverti a extroverti v práci

Introverti i extroverti vyžadují odlišný přístup ve vedení.

Byliny pro dlouhý život

Šance na dožití se vysokého věku ve zdraví zvýšíte i konzumací bylin, které jsou dobré také jako podpora při zátěžových obdobích.

Načíst další